ArtificialAiming

ArtificialAiming (https://www.artificialaiming.net/forum/forum_index.php)
-   Dutch Speaking Forum (https://www.artificialaiming.net/forum/dutch-speaking-forum/)
-   -   [Dutch Topic] Vragen, Problemen, of Suggesties in het nederlands. (https://www.artificialaiming.net/forum/dutch-speaking-forum/408-dutch-topic-vragen-problemen-suggesties-het-nederlands.html)

dharry 2007-10-26 16:17

.bat

:o
:)
:(
:confused:
:mad:
:p

Insanity 2007-10-26 17:27

ik wil je wel helpen, geen probeem. Heb je xfire?
Zo ja, dan moet je even je xfire sturen via een PM en dan kan ik rechtsreeks met je praten.

Progeria 2007-11-21 23:17

Is Paypal echt de enigen optie om een cheat te kopen? Waarom geen iDeal erbij is veel makkelijker en directer.
Ik had ooit in de oude dagen een paypal account toen er nog genoeg te dowloaden viel van de site van Tenbucks! helaas is dat paypal account verlopen (nooit meer gebruikt). Ik wil best gaan betalen voor de nieuwere cheats van helios maar heb gen zin om weer door die hele mallemolen te gaan van een paypal account.

Insanity 2007-11-22 07:42

Ja, als je HelioS zijn hacks wilt kopen heb je weinig keus als dan met Paypal te betalen. Hij heeft de blijkbaar de keus gemaakt om met Paypal alleen te werken en daar zal hij zijn redenen wel voor hebben. Met 10 minuten heb je trouwens een paypal account gemaakt, dus dat valt reuze mee. Alleen als je geen creditcard hebt duurd het wat langer omdat ze je bankrekening moet valideren.

Hier koop je de beste hacks en op andere sites heb je waarschijnlijk toch ook paypal nodig. Dus ga ervoor zou ik zeggen:)

Progeria 2007-11-22 12:10

OK bedankt, ik zal eens kijken wat ik kan doen. Ik ben immers grote fan van Helios' Bots. :)
Al sinds zijn eerste [ELF]Lite voor UT99 :D en niet te vergeten zijn Massmurder was Hilarisch!! :p
Ik heb ze overigens allemaal nog! Een hele map vol van [Elf]Lite tot zellius's Bots, Nobots bot, Chocobot, AFXBots, UTPureHacks enz.. enz.. uit oude vergane tijden! Ook de oude dingen voor UT2004 van Valhala, creeperbot, Zellius enz...

Zou daar nog animo voor zijn? Al is het maar om beginners op weg te helpen met het zelf ontwikkelen van Aimbots?

HyPeR-X 2007-11-22 12:14

Quote:

Originally Posted by Progeria (Post 79151)
OK bedankt, ik zal eens kijken wat ik kan doen. Ik ben immers grote fan van Helios' Bots. :)
Al sinds zijn eerste [ELF]Lite voor UT99 :D en niet te vergeten zijn Massmurder was Hilarisch!! :p
Ik heb ze overigens allemaal nog! Een hele map vol van [Elf]Lite tot zellius's Bots, Nobots bot, Chocobot, AFXBots, UTPureHacks enz.. enz.. uit oude vergane tijden! Ook de oude dingen voor UT2004 van Valhala, creeperbot, Zellius enz...

Zou daar nog animo voor zijn? Al is het maar om beginners op weg te helpen met het zelf ontwikkelen van Aimbots?

Denk het niet echt, er zijn immers een aantal websites/ftp's waarop dit spul bijna allemaal (dankzij een beetje hulp van mij) op staat :)

- HyPz

Progeria 2007-11-22 12:40

Ok dan!
Wat tof. jij ook nog hier HyPeR-X? Ken je me nog?

DaddyPumbaa 2008-01-04 09:32

Windows instellingen blijven niet

Ten eerste moet ik zeggen TOP CHEAT echt super !!
alleen al mijn windows xp instellingen blijven niet staan ,bijvoorbeeld de map opties heb ik graag lijst ipv icoontjes, elke keer als ik de pc opnieuw opstart staat alles weer in de standaard instellingen. iemand die dit probleem kent ? en een oplossing weet?

Greets DaddyPumbaa

Insanity 2008-01-04 09:43

Je kan je vraag voortaan beter hier stellen ipv in de public section.

Maar het zou kunnen komen omdat de loader bepaalde sporen wist.
Dat is nodig tegenwoordig om een eventuele punkbuster kick te voorkomen.

n0cturnus 2008-01-10 18:24

Kan je ook het VIP pakket voor TF2 downloaden en proberen tot 12/01 zonder dat je ooit al eens een pakket hebt aangekocht ?

All times are GMT. The time now is 04:46.