![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Oorspronkelijke transactie Datum Soort Status Gegevens Bedrag 13 okt 2011Betaling Aan Artificial Software Voltooid ...-€15,00 EUR Verwante transactie Datum Soort Status Gegevens Bedrag 13 okt 2011Van creditcard afschrijven VoltooidUw overschrijving van uw creditcard naar uw PayPal-rekening is voltooid.Uw overschrijving van uw creditcard naar uw PayPal-rekening is voltooid. Gegevens€15,00 EUR Bedrijfsnaam: Artificial Software (De ontvanger van deze betaling is Buiten de VS - Gecontroleerd)E-mail: Paypal@ArtificialAiming.net :lock: |
spitney, wat probeer je te bereiken door 2x hetzelfde te posten?
Heb je misschien een vraag? De 2 posts die je hier hebt gemaakt zijn namelijk nietsbetekenend zonder een vraag erbij. |
Fuck, Ik ben een topic kwijt -_-'
Waar staan de settings.ini instellingen ook alweer hier? Ze zijn er want heb ze des tijds gebruikt voor Bf2. Werd er uit gelegd wat de waardes betekende. |
Quote:
http://www.artificialaiming.net/foru...arted-fw3.html |
waarom hebben jullie nou topic mn verwijderd?
Was een goeie post man. Dit gedeelte was uitgestorven check t nou eens lekker volgestampt worden !lol |
Delete my Account.
Hallo,
Hoe kan ik mijn account verwijderen? cheers. |
Rust
wanneer kom er een aparte subscribe voor RUST?
want moet nu de masterpackage nemen maar ik heb de meeste van die games niet eens dus da vind ik zonde :( |
Is nu uit :)
|
Het verbaast me hoeveel mensen hier Nederlands/belgisch zijn :D
Awesome. |
hooi
ik heb an het 3 juni de level3 hack for bf3 gekocht maar ik heb het via mijn bank gedaan... kann iemand kijken for mijn payment????
|
All times are GMT. The time now is 04:48. |