![]() |
Quote:
Ik ben geen mod maar zou je wel willen helpen. Ik snap alleen je probleem niet, ik heb ook gewoon rabobank en dat werkt prima. Het duurt alleen een week voordat het geld op mijn paypal account staat. |
Quote:
dan een week later is er een fout wat voor een weet ik niet maar paypal zegt dat het mijn bank is en rabobank zegt dat er nix fout is |
Geen probleem hier.
Ik kan wel een betaling voor je regelen als je wilt, maar als je dat niet vertrouwt dan snap ik het ook :) Zou wel een week of twee duren want gaat fooking langzaam via de bank. |
Quote:
en ik ben niet bang belazerd te worden als dat het geval was dan kan ik bij mijn bank het geld terug laten storten ;) lolz alvast bedankt |
lol, ga nu mij nest in en mijn portemaie met pas ligt boven en pc beneden. Ik zal het morgenochtend pm'en.
|
De nieuwe Framework ziet er übermachtig uit! Het enige wat mij weerhoudt van het aan te schaffen is dat je direct voor x aantal maanden moet betalen...
Ik bedoel, ik speel niet constant BF2. Soms lig ik maanden stil en dan speel ik weer voor een paar weken dan weer niet voor een paar weken en dan weer wel... Enig idee of in de toekomst er een vaste prijs komt? Kvint wel dom, zeker omdat ik nog maar 1 maand terug ongeveer IK heb gekocht :( |
Quote:
FW3 = pure ownage |
Mjaa, IK was ook superkwaliteit (en is da nog altijd)! Maar ik ben steeds voorstander geweest van vaste prijzen en geen abo soortige zaken...
Nuja, afwachten maar dan... |
Weet iemand soms de ideale settings voor IK om met de PKM te spele?
Heb al verscheidene uitgetest maar het blijft slecht werken, enkel met de de basic support weapons en de MG36 lukt het wel goed maar toch niet al te schitterend in tegenstelling met de andere kits enzo... Kheb ooit is ergens gelezen dat ge voor Support en speciaal voor PKM uw BulletCorrSpeed laag moet zetten, maar da topic is al tijdje verdwenen... Iemand een idee aub? |
Zou je een beetje mee moeten spelen, wat voor de een goed is hoeft bij jouw niet persé goed te zijn. PKM is wel een krachtig wapen, ik raad je aan om te mikken en dan als het ware proberen 1 kogel tegelijk te vuren. Als je namelijke je vuur knop ingedrukt houd zal je niet veel raken.
|
All times are GMT. The time now is 11:16. |