![]() |
Titanfall
Yooo
ik heb net titanfall hack level 1 gekocht met paypal en was benieuwd hoelang het ongeveer duurt voordat ik toegang krijg tot de download client, Iemand enig idee.....? |
Ik heb net titanfall hack level 1 gekocht met paypal en ben beniuwd hoelang het duurt voordat ik toegang krijg tot de download client?
Iemand enig idee....? |
Quote:
Heb je de client gedownload ? |
Quote:
^^I hope this is right. :) |
Quote:
Didnt see and yeah that is correct dutch ;) |
Lol ik herinner mij kizzamp nog goed. Had toen een site battleapps.. Hield iedereen voor de gek met z'n hacks die nooit meer dan twee dagen werkte. Uiteindelijk iedereen genaaid inclusief mij en heeft z'n site er uit gegooid. Schande die man.
|
Ik heb zojuist een bo2 hack gekochtt maar precies toen payal mij moest redirecten was de site down.. refreshen enz niets ging.. dus heb t maar geclosed en als ik nu de client probeer te downloaden dan heb ikgeen access
|
WoW
noob van de dag vraag... nou heb ik op de WoW gedeelte wapen settings en bot scripts gehaald alleen waar kan ik die nou plaatsen of invoeren !! ik kan wel alles handmatig in console typen maar dat lijkt me niet de bedoeling het gaat dus om weapons.cfg enz
dank u alvast |
Quote:
Wat wil je precies aanpassen ? Of heb je het inmiddels al opgelost? |
Empyrion - Galactic Survival
kunnen er ook nieuwe hacks aangevraagt worden ?
bv voor Empyrion - Galactic Survival grtz hitra |
All times are GMT. The time now is 04:48. |