ArtificialAiming

ArtificialAiming (https://www.artificialaiming.net/forum/forum_index.php)
-   Dutch Speaking Forum (https://www.artificialaiming.net/forum/dutch-speaking-forum/)
-   -   [Dutch Topic] Vragen, Problemen, of Suggesties in het nederlands. (https://www.artificialaiming.net/forum/dutch-speaking-forum/408-dutch-topic-vragen-problemen-suggesties-het-nederlands.html)

kev078 2014-07-06 19:00

Titanfall

Yooo

ik heb net titanfall hack level 1 gekocht met paypal en was benieuwd hoelang het ongeveer duurt voordat ik toegang krijg tot de download client,

Iemand enig idee.....?

kev078 2014-07-06 19:02

Ik heb net titanfall hack level 1 gekocht met paypal en ben beniuwd hoelang het duurt voordat ik toegang krijg tot de download client?

Iemand enig idee....?

Mcello 2015-07-10 13:10

Quote:

Originally Posted by kev078 (Post 642708)
Ik heb net titanfall hack level 1 gekocht met paypal en ben beniuwd hoelang het duurt voordat ik toegang krijg tot de download client?

Iemand enig idee....?

Je hebt meteen toegang ?
Heb je de client gedownload ?

H8Society 2015-07-10 13:34

Quote:

Originally Posted by Mcello (Post 720723)
Je hebt meteen toegang ?
Heb je de client gedownload ?

Kijk naar de datum.

^^I hope this is right. :)

Mcello 2015-07-11 14:05

Quote:

Originally Posted by H8Society (Post 720729)
Kijk naar de datum.

^^I hope this is right. :)

Ooh lol.
Didnt see and yeah that is correct dutch ;)

sirmike 2015-07-11 22:14

Lol ik herinner mij kizzamp nog goed. Had toen een site battleapps.. Hield iedereen voor de gek met z'n hacks die nooit meer dan twee dagen werkte. Uiteindelijk iedereen genaaid inclusief mij en heeft z'n site er uit gegooid. Schande die man.

rsqrules 2015-11-16 15:56

Ik heb zojuist een bo2 hack gekochtt maar precies toen payal mij moest redirecten was de site down.. refreshen enz niets ging.. dus heb t maar geclosed en als ik nu de client probeer te downloaden dan heb ikgeen access

Samberia 2015-12-29 12:00

WoW

noob van de dag vraag... nou heb ik op de WoW gedeelte wapen settings en bot scripts gehaald alleen waar kan ik die nou plaatsen of invoeren !! ik kan wel alles handmatig in console typen maar dat lijkt me niet de bedoeling het gaat dus om weapons.cfg enz
dank u alvast

Mcello 2016-01-04 19:58

Quote:

Originally Posted by Samberia (Post 759820)
noob van de dag vraag... nou heb ik op de WoW gedeelte wapen settings en bot scripts gehaald alleen waar kan ik die nou plaatsen of invoeren !! ik kan wel alles handmatig in console typen maar dat lijkt me niet de bedoeling het gaat dus om weapons.cfg enz
dank u alvast

Ik snap je vraag niet helemaal.
Wat wil je precies aanpassen ?

Of heb je het inmiddels al opgelost?

Hitra 2016-06-22 17:03

Empyrion - Galactic Survival

kunnen er ook nieuwe hacks aangevraagt worden ?
bv voor Empyrion - Galactic Survival

grtz hitra

All times are GMT. The time now is 04:48.