![]() |
??????????????????????,
was da
ik dacht dat ik vip was maar ik kan niet meer op de prive forums voor deze reply te doen heb ik 5 keer opnieuw moeten inloggen ok this niks heb het gevonden :) man man ben ik een noobje |
ik ben een domme homo
|
KizZamP vai-te foder ladrao...!!
|
Any value in some soups?
I create a ensemble knot of soups that check out terrific, and can be made in big batches and frozen. Is there any interest?
|
kan iemand me helpen
hey jongens ik heb een vraagje ik heb wel eens gecheat van de game bf2, nu heeft een clan mijn verbanne omdat ik een link guid had, ik wou ze goed lastige valle maar ik kan er niet meer in komen. ik weet heel veel van hun en heb heel veel guid,s van hun kunne pakken, om ze lekker te hacke maar ik kan nu bijna niks meer , wie van jullie kan me daar mee helpen, ik kreeg wel een e-mail van een admin van die clan en zij alle hackers worde verbanne omdat wij goed beschermd zijn zij ie, ik weet wel da ik er niet meer ik kan, ik heb wel alle gegevens van hun sever en gui,d van veel admin,s daar.
gr ghost |
Gebruik een niewe cd key (changer) en maak een nieuwe soldier aan.
Ga de server binnen en begin te pwnen xD |
Quote:
Maak meteen een nieuwe alias en join de server, Vervolgens Crash je hem meteen. Als de server geen commanderhack protection heeft zou je dit onbeperkt kunnen doen. Wedden dat ze er gek van worden ;) Ps: om te kunnen crashen moet je natuurlijk wel de BF2 cheat kopen. |
waar kan ik de aa client downloaden??
antwoord svp wil vandaa gnog ownen in l4d |
Quote:
daar ga je :p [Client] ArtificialAiming.Net-Client-v1.0 [Faq] Getting started with L4D Framework |
<Vraag>
Is er een gratis aimbot te verkrijge???
Ik heb battlefield heroes!! nog belgische/nederlandse spelers geinterreseerd voor teamplay?? xD -- Bl ^^ |
Quote:
Aimbot is er wel, maar niet gratis. Alleen de radar is gratis. |
Hoeveel Nederlanders/Belgen zijn hier VIP?
Dan bedoel ik niet die gasten die vertaal site's gebruiken xD Sep - 2009 BF 1943 hoop dat t wat wordt. |
Quote:
Ik help 't je hopen :P |
cheat
Ik heb wat vraagjes,
Stel ik koop een cheat, en ik wil voor een maand zo'n abbonement Is het dan zo dat je dan maar voor een maand de cheat unt gebruiken of dat je voor een maand telkens updates kunt binnen halen van de betreffende cheats. Alvast bedankt |
Quote:
|
Je koopt als het ware een abonnement voor je cheat. Alles binnen de abonnements periode kost je niks. Is je abonnements periode afgelopen, dan kan je je cheat niet meer gebruiken.
|
Quote:
|
zoooo dit is dan wel een goudmijntje
zoiets moet ik ook gaan doen haha Hoe los je het eigenlijk op voor diegene die nog te jong zijn voor een creditcard? Of voor mensen die geen creditcard hebben...paypal? |
Quote:
|
no spread
hallo allemaal, ik heb lvl 3 hack maar kan nergens vinden hoe je de No spread aan of uit zet, iemand die dat mij kan vertellen?
Groeten uut NL ;o) |
Ik kan het je vertellen. Ga in de client naar je hack, files, kies de settings.cfg, rechtermuis knop en dan Edit. dan zet je NoSpread=false/true en dan save
|
thanx mate maar het werkt nog niet, mischien doe ik ergens iets niet goed
|
Je kan ook in de console typen "nospread.active false" zonder de "
Dan savesettings en het blijft altijd zo. In dezelfde console kan je trouwens "help" typen. Dan krijg je een hele lijst met allemaal commands. |
Uhuh, vraagje, worden deze progs in C# of in C++ gemaakt? ^^
|
Quote:
nee hardware id veranderd niet ! is alleen van toepasing als je op vista gaat gamen dan heb je wel id change :p maar zal jij vast zelf wel weten :D |
gaaf dat hier ook wat Nederlanders zitten ^^
|
hey ben nieuw hier ben een belg :)
euhm als je van OS veranderd moet je dan voor een reset betalen? |
Quote:
Grapje ;) Een verandering van OS kost niks. |
Het kost volgens mij alleen geld als je een HWID reset wilt voor een nieuwe PC :)
|
Nieuwe PC = CPU+Moederbord of meer als dat.
|
HelioS-Framework-v3.0 LEVEL 1
Hoi ik heb intresse in HelioS-Framework-v3.0 LEVEL 1
ik was eigelijk van plan om deze aan te schaffen, gewoon een keer proberen. maar maak me een beetje zorgen of deze hack nog wel up to date was, omdat veel posts best oud zijn. Wie kan me hier wat meer over vertellen. alvast dank |
Quote:
Ja, dat is ;) |
Hoi hoi
Ik hep een vraagje zijn er nog steeds prestige hacks voor de pc verkrijgbaar vind aimbot wel leuk en aardig maar wil het spel niet al te veel voor mij verpesten. zal wel aardig zijn als jullie een hack verkopen dat je naar prestige 6 zet ofzo zodat ik een aantal kan overslaan omdat dit behoorlijk op mun zenuwen begint te lopen dat hele opnieuw levelen gebeuren.. hartelijk dank Mike |
Quote:
Je kan Cheat Engine gebruiken om je prestige te veranderen. In het MW2 subforum staat hoe, dus als je daar bij wilt zul je toch een hack package moeten kopen ;) (alleen de wallhack voor MW2 is bijv. al genoeg) |
werkt dit ook met de bestaande patche van codmw2?
|
Dat weet ik niet 100% zeker, maar het lijkt me wel.
|
sorry het is meschien een dome vraag. maar ik kon het zelf niet vinden in de forums en de search butten. weet een van julie waar ik de loader kan downloaden for u hack. dank je wel alvast
|
Quote:
Je kan hem hier downloaden: http://www.artificialaiming.net/foru...nt-v1-0-a.html Vergeet niet alle tutorials te lezen. Op deze manier voorkom je om nog andere domme vragen te stellen ;) |
wie spelen er APB? :D
|
waarom worden er niet nieuwe pay opties bijgevoegd?
Zoals bijvoorbeeld IDEAL of andere instant betaal opties? Want kord beetje gek dat ik bij Paypal via e-check 5-6 dagen moet wachten :(. |
All times are GMT. The time now is 11:19. |