ArtificialAiming

ArtificialAiming (https://www.artificialaiming.net/forum/forum_index.php)
-   Dutch Speaking Forum (https://www.artificialaiming.net/forum/dutch-speaking-forum/)
-   -   [Dutch Topic] Vragen, Problemen, of Suggesties in het nederlands. (https://www.artificialaiming.net/forum/dutch-speaking-forum/408-dutch-topic-vragen-problemen-suggesties-het-nederlands.html)

dharry 2007-10-26 16:17

.bat
 
:o
:)
:(
:confused:
:mad:
:p

Insanity 2007-10-26 17:27

ik wil je wel helpen, geen probeem. Heb je xfire?
Zo ja, dan moet je even je xfire sturen via een PM en dan kan ik rechtsreeks met je praten.

Progeria 2007-11-21 23:17

Is Paypal echt de enigen optie om een cheat te kopen? Waarom geen iDeal erbij is veel makkelijker en directer.
Ik had ooit in de oude dagen een paypal account toen er nog genoeg te dowloaden viel van de site van Tenbucks! helaas is dat paypal account verlopen (nooit meer gebruikt). Ik wil best gaan betalen voor de nieuwere cheats van helios maar heb gen zin om weer door die hele mallemolen te gaan van een paypal account.

Insanity 2007-11-22 07:42

Ja, als je HelioS zijn hacks wilt kopen heb je weinig keus als dan met Paypal te betalen. Hij heeft de blijkbaar de keus gemaakt om met Paypal alleen te werken en daar zal hij zijn redenen wel voor hebben. Met 10 minuten heb je trouwens een paypal account gemaakt, dus dat valt reuze mee. Alleen als je geen creditcard hebt duurd het wat langer omdat ze je bankrekening moet valideren.

Hier koop je de beste hacks en op andere sites heb je waarschijnlijk toch ook paypal nodig. Dus ga ervoor zou ik zeggen:)

Progeria 2007-11-22 12:10

OK bedankt, ik zal eens kijken wat ik kan doen. Ik ben immers grote fan van Helios' Bots. :)
Al sinds zijn eerste [ELF]Lite voor UT99 :D en niet te vergeten zijn Massmurder was Hilarisch!! :p
Ik heb ze overigens allemaal nog! Een hele map vol van [Elf]Lite tot zellius's Bots, Nobots bot, Chocobot, AFXBots, UTPureHacks enz.. enz.. uit oude vergane tijden! Ook de oude dingen voor UT2004 van Valhala, creeperbot, Zellius enz...

Zou daar nog animo voor zijn? Al is het maar om beginners op weg te helpen met het zelf ontwikkelen van Aimbots?

HyPeR-X 2007-11-22 12:14

Quote:

Originally Posted by Progeria (Post 79151)
OK bedankt, ik zal eens kijken wat ik kan doen. Ik ben immers grote fan van Helios' Bots. :)
Al sinds zijn eerste [ELF]Lite voor UT99 :D en niet te vergeten zijn Massmurder was Hilarisch!! :p
Ik heb ze overigens allemaal nog! Een hele map vol van [Elf]Lite tot zellius's Bots, Nobots bot, Chocobot, AFXBots, UTPureHacks enz.. enz.. uit oude vergane tijden! Ook de oude dingen voor UT2004 van Valhala, creeperbot, Zellius enz...

Zou daar nog animo voor zijn? Al is het maar om beginners op weg te helpen met het zelf ontwikkelen van Aimbots?

Denk het niet echt, er zijn immers een aantal websites/ftp's waarop dit spul bijna allemaal (dankzij een beetje hulp van mij) op staat :)

- HyPz

Progeria 2007-11-22 12:40

Ok dan!
Wat tof. jij ook nog hier HyPeR-X? Ken je me nog?

DaddyPumbaa 2008-01-04 09:32

Windows instellingen blijven niet
 
Ten eerste moet ik zeggen TOP CHEAT echt super !!
alleen al mijn windows xp instellingen blijven niet staan ,bijvoorbeeld de map opties heb ik graag lijst ipv icoontjes, elke keer als ik de pc opnieuw opstart staat alles weer in de standaard instellingen. iemand die dit probleem kent ? en een oplossing weet?

Greets DaddyPumbaa

Insanity 2008-01-04 09:43

Je kan je vraag voortaan beter hier stellen ipv in de public section.

Maar het zou kunnen komen omdat de loader bepaalde sporen wist.
Dat is nodig tegenwoordig om een eventuele punkbuster kick te voorkomen.

n0cturnus 2008-01-10 18:24

Kan je ook het VIP pakket voor TF2 downloaden en proberen tot 12/01 zonder dat je ooit al eens een pakket hebt aangekocht ?

eNsLaVe 2008-01-10 18:36

Quote:

Originally Posted by n0cturnus (Post 97138)
Kan je ook het VIP pakket voor TF2 downloaden en proberen tot 12/01 zonder dat je ooit al eens een pakket hebt aangekocht ?

het TF2 packet is meer dan het aankopen waard ;)

we doen geen graties trials

newcomp2 2008-03-04 21:28

helios framework v3 0 ut3
 
Hallo,

ik ben aan het overwegen om een tijdelijke account te kopen bij jullie ,

maar zit met een paar vraagjes

1ste= als ik een tijdelijke account koop kan ik dat programma gewoon downloaden bij jullie en hoe word het aan geboden (bv rapidshare of bittorrent )?

2de = dit programma te hebben ontvangen van jullie , blijft het dan eeuwig werken ook na verloop van mijn account ?

3de = als ik online speel , kan ik dat gebruiken en kunnen de anderen dit zien ?

4de = wat moet men doen om een vip account te worden?

Ik dank u bij voorbaat

Mvg chris

eNsLaVe 2008-03-04 21:36

Quote:

Originally Posted by newcomp2 (Post 112299)
Hallo,

ik ben aan het overwegen om een tijdelijke account te kopen bij jullie ,

maar zit met een paar vraagjes

1ste= als ik een tijdelijke account koop kan ik dat programma gewoon downloaden bij jullie en hoe word het aan geboden (bv rapidshare of bittorrent )?

2de = dit programma te hebben ontvangen van jullie , blijft het dan eeuwig werken ook na verloop van mijn account ?

3de = als ik online speel , kan ik dat gebruiken en kunnen de anderen dit zien ?

4de = wat moet men doen om een vip account te worden?

Ik dank u bij voorbaat

Mvg chris

1.je kunt het gewoon downloaded, we gebruiken een client systeem
2.het programma werkt tot de subscription afgelopen is
3. anderen kunnen het niet zien als ze spectaten, maar hangt af hoe je de aimbot gebruikt ans je het verbergt of niet
4.je krijgt UT3 framework graties bij elke hack die je koopt hier (ut3 framework is helaas niet appart te koop)

dus bijvoorbeeld:
als je UT2004 FW3 koopt voor 6 maand dan krijg je UT3 FW3 er graties bij voor 6 maanden

vergeet niet dat je de cheat maar op 1 computer kan gebruiken

duts 2008-03-09 11:00

is het mogelijk om via 1 pc de aan koop te doen maar via een andere het te downloaden en te gebruiken
omdat ik geen paypal bank kaart heb en mijn ouders wel

eNsLaVe 2008-03-09 11:02

yup dat is perfect mogelijk, ;)

duts 2008-03-09 11:09

mooi super snelle reply dank u

ok volgende vraag

ik heb ergens gelezen dat deze hack voor bf2 niet actief is klop dit ??

indien ja dan ga ik effe wachten met hem te kopen

duts 2008-03-09 11:09

nog een vraagje
 
mooi super snelle reply dank u

ok volgende vraag

ik heb ergens gelezen dat deze hack voor bf2 niet actief is klop dit ??

indien ja dan ga ik effe wachten met hem te kopen

duts 2008-03-09 11:10

oei zie nu dubbel gepost sorry hier voor dacht dat de eerste keer niet lukte

wesley 2008-03-09 11:19

de tf2 hack is gewoon actief hoor zowel de framework als de radar !!!:D

duts 2008-03-09 11:28

mooi dank u

wesley 2008-03-09 12:32

1 Attachment(s)
hier een screenshot om te bewijzen dat het werkt net gemaakt

newcomp2 2008-03-17 00:54

aanvraag framework ut3
 
Quote:

Originally Posted by eNsLaVe (Post 112302)
1.je kunt het gewoon downloaded, we gebruiken een client systeem
2.het programma werkt tot de subscription afgelopen is
3. anderen kunnen het niet zien als ze spectaten, maar hangt af hoe je de aimbot gebruikt ans je het verbergt of niet
4.je krijgt UT3 framework graties bij elke hack die je koopt hier (ut3 framework is helaas niet appart te koop)

dus bijvoorbeeld:
als je UT2004 FW3 koopt voor 6 maand dan krijg je UT3 FW3 er graties bij voor 6 maanden

vergeet niet dat je de cheat maar op 1 computer kan gebruiken

Bedankt voor de reaktie ,

eerst en vooral was ik geschroken dat helios een belg is, in welke gemaante of stad woont hij?Misschien ken ik hem :p , haha

Ik heb nu een gratis account aangemaakt bij paypal en wil nu graag
vernemen wat ik nu juist moet doen om deze hack te kopen voor 6 maaanden?
Hoelang duurt alles , ik bedoel betaling met paypal en ontvangen van de cheat?
Ik moet wel zeggen , ik heb nog nooit op deze manier gewerkt !
Gelieve volledige uitleg te geven hoe en naar welke rekening moet storten ?
Ik veronderstel dat deze tijdelijke client pas zal starten als ik deze in mijn bezit heb?
U zei ook dat er maar één cheat kan werken op één pc , dus ik wil enkel ut3 !

Mvg Chris

Insanity 2008-03-17 07:00

Quote:

Originally Posted by newcomp2 (Post 115177)
Bedankt voor de reaktie ,

eerst en vooral was ik geschroken dat helios een belg is, in welke gemaante of stad woont hij?Misschien ken ik hem :p , haha

Ik heb nu een gratis account aangemaakt bij paypal en wil nu graag
vernemen wat ik nu juist moet doen om deze hack te kopen voor 6 maaanden?
Hoelang duurt alles , ik bedoel betaling met paypal en ontvangen van de cheat?
Ik moet wel zeggen , ik heb nog nooit op deze manier gewerkt !
Gelieve volledige uitleg te geven hoe en naar welke rekening moet storten ?
Ik veronderstel dat deze tijdelijke client pas zal starten als ik deze in mijn bezit heb?
U zei ook dat er maar één cheat kan werken op één pc , dus ik wil enkel ut3 !

Mvg Chris

Bij de volgende link kan je de cheat kopen ie je wilt hebben:
https://www.artificialaiming.net/forum/payments.php

Als je paypal betaling is voltooid zal je meteen toegang hebben tot de private section van het forum. Dat gaat automatisch. In de private section kan je daarna de client downloaden.
Mocht je het niet kunnen vinden straks, dan heb je hier de link alvast:
http://www.artificialaiming.net/foru...nt-v1-0-a.html
Let wel, je kan hier pas naar toe als je "VIP" status hebt en die krijg je pas je betaling is voltooid.

newcomp2 2008-03-17 18:55

cheat voor ut3
 
Hallo Insanity,

Met alle respect ,
ik heb es gekeken naar de cheat's die aangeboden zijn op die url 'https://www.artificialaiming.net/forum/payments.php'
en helaas heb ik deze cheat niet zien staan ,
misschien ligt het aan mij , maar ik wil zeker zijn dat ik deze ook zal ontvangen voor 6 maanden ;)
Misschien kan u mij ook helpen ivm paypal , ik heb een gratis account aangemaakt bij paypal en zou nu geld willen toevoegen via mijn bankrekening om dan via paypal de gewenste cheat te kopen , maar helaas telekens ik wil geld toevoegen krijg ik de melding
Geld toevoegen is niet beschikbaar


alvast bedankt voor de hulp die u mij aanbied

Mvg Chriske







Quote:

Originally Posted by Insanity (Post 115210)
Bij de volgende link kan je de cheat kopen ie je wilt hebben:
https://www.artificialaiming.net/forum/payments.php

Als je paypal betaling is voltooid zal je meteen toegang hebben tot de private section van het forum. Dat gaat automatisch. In de private section kan je daarna de client downloaden.
Mocht je het niet kunnen vinden straks, dan heb je hier de link alvast:
http://www.artificialaiming.net/foru...nt-v1-0-a.html
Let wel, je kan hier pas naar toe als je "VIP" status hebt en die krijg je pas je betaling is voltooid.


eNsLaVe 2008-03-17 19:05

Belgie is een van die rotlanden die overschrijvingen naar paypal niet ondersteunt via de bankrekening, (alleen creditkaarten) mischien heb je een kennis met paypal ofzo die het kan betalen voor je of geld overmaken via zijn paypal naar jou paypal, de UT3 cheat krijg je graties aangeboden bij een aankoop van een andere cheat, dus koop gewoon een goedkope cheat zoals cod4 level1 en je krijgt UT3 framework level3 graties ;)

newcomp2 2008-03-18 06:58

cheat voor ut3
 
Oke , ik zal mijn paypal rekening laten speizen door een vriend van mij .

Ik heb nog drie vraagjes,

stel nu je pc crasht of je koopt een nieuw systeem , kan je dit programma opnieuw downloaden en installeren in bv.die zes maanden:confused:

Ten tweede , stel nu dat ik na die maanden terug nog es zes maanden wil nemen of mijn VIP account hier verlengen, kan dat?

Ten derde , moet de windows vista of xp legaal zijn voor dit programma?


Mvg Chris




Quote:

Originally Posted by eNsLaVe (Post 115299)
Belgie is een van die rotlanden die overschrijvingen naar paypal niet ondersteunt via de bankrekening, (alleen creditkaarten) mischien heb je een kennis met paypal ofzo die het kan betalen voor je of geld overmaken via zijn paypal naar jou paypal, de UT3 cheat krijg je graties aangeboden bij een aankoop van een andere cheat, dus koop gewoon een goedkope cheat zoals cod4 level1 en je krijgt UT3 framework level3 graties ;)


Insanity 2008-03-18 07:40

Quote:

Originally Posted by newcomp2 (Post 115384)
Oke , ik zal mijn paypal rekening laten speizen door een vriend van mij .

Ik heb nog drie vraagjes,

stel nu je pc crasht of je koopt een nieuw systeem , kan je dit programma opnieuw downloaden en installeren in bv.die zes maanden:confused:

Ten tweede , stel nu dat ik na die maanden terug nog es zes maanden wil nemen of mijn VIP account hier verlengen, kan dat?

Ten derde , moet de windows vista of xp legaal zijn voor dit programma?


Mvg Chris

1: ja, dat kan. Je moet alleen je Hardware id laten resetten.

2: Dat kan, moet je zelf doen. Gewoon een nieuwe sub. kopen.

3: Je hebt een werkende windows nodig, meer niet. :rolleyes:

newcomp2 2008-03-18 18:48

vip member
 
Hallo Insanity,

Ik ben nu ook vip member ,

waar kan ik de cheat nu downloaden

Mvg Chris



Quote:

Originally Posted by Insanity (Post 115391)
1: ja, dat kan. Je moet alleen je Hardware id laten resetten.

2: Dat kan, moet je zelf doen. Gewoon een nieuwe sub. kopen.

3: Je hebt een werkende windows nodig, meer niet. :rolleyes:


eNsLaVe 2008-03-18 19:36

private discussions => artificialaiming client

download de client en lees de instructies

newcomp2 2008-03-18 22:59

searching for game
 
1 Attachment(s)
Hallo eNsLaVe,

Ik heb alles geinstalleerd en alles gaat goed tot dat ik ut 3 cheat load dan krijg ik als melding " searching for game " en als ik het spel start kan ik het framework niet opstarten.

en als ik de game opstart in windowed versie en ik load dan de client , telkens hij wil injecteren , stopt mijn spel en zegt ut3 werkt niet meer !!!!


Wat is mijn probleem en hoe kan ik dit oplossen?

Ik werk met windows vista ultimate 32 bit en heb de ut 3 patch 1.2, als dat enige help kan zijn

http://www.artificialaiming.net/foru...1&d=1205884463





Quote:

Originally Posted by ;115492
private discussions => artificialaiming client

download de client en lees de instructies


newcomp2 2008-03-20 18:20

enslave ?
 
Hallo eNsLaVe,

ik ben zelfs bereid om tot u te rijden naar brugge dat u zelf kan zien wat er mis is en eventueel kan oplossen , want ik zit echt te popellen om deze cheat te kunnen gebruiken

of zelfs bij helios zelf , als het toch een belg is , kilometers spelen geen rol :eek:

Mvg Chris







Quote:

Originally Posted by newcomp2 (Post 115528)
Hallo eNsLaVe,

Ik heb alles geinstalleerd en alles gaat goed tot dat ik ut 3 cheat load dan krijg ik als melding " searching for game " en als ik het spel start kan ik het framework niet opstarten.

en als ik de game opstart in windowed versie en ik load dan de client , telkens hij wil injecteren , stopt mijn spel en zegt ut3 werkt niet meer !!!!


Wat is mijn probleem en hoe kan ik dit oplossen?

Ik werk met windows vista ultimate 32 bit en heb de ut 3 patch 1.2, als dat enige help kan zijn

http://www.artificialaiming.net/foru...1&d=1205884463


eNsLaVe 2008-03-20 20:58

zorg dat vista volledig up to date is, dat er geen virusscanners draaien, dat je .NET Framework 2.0 geinstalleert hebt met alle updates daarop

wesley 2008-03-21 08:59

heb je de hack in amin. mode opgestart??? vista is een vies kreng.
alles moet in administrator opgestard worden

newcomp2 2008-03-21 21:43

ut werkt :)
 
patch 1.2 was verwijderd door format C , dus nu alles geinstalleerd en werkt prima , zonder alle tips ,
vista is no bitch :rolleyes:

Bedankt voor alle tips

Greetz Chris

Quote:

Originally Posted by wesley (Post 115956)
heb je de hack in amin. mode opgestart??? vista is een vies kreng.
alles moet in administrator opgestard worden


duts 2008-03-27 23:51

:)
 
ok heb eindelijk mijn paypal accound

maar ik ben hier onder 1 email ingelogd maar mijn paypal accound is een ander email adres is dit een probleem ???

zo niet ga ik bf2 level 2 kopen :)

ma kan iemand mij helpen met instelling van de aimbot
ik wil niet dat het echt opvalt dat ik een aimbot heb
(dus niet dat je van dat snappen tussen slachtoffers hebt)


vriendelijke groeten duts

Insanity 2008-03-28 08:59

Quote:

Originally Posted by duts (Post 117123)
ok heb eindelijk mijn paypal accound

maar ik ben hier onder 1 email ingelogd maar mijn paypal accound is een ander email adres is dit een probleem ???

zo niet ga ik bf2 level 2 kopen :)

ma kan iemand mij helpen met instelling van de aimbot
ik wil niet dat het echt opvalt dat ik een aimbot heb
(dus niet dat je van dat snappen tussen slachtoffers hebt)


vriendelijke groeten duts

Volgens mij maakt het niet uit of je een ander email adres hebt voor je paypal.
Als je eenmaal VIP bent, dan raad ik je aan om alle stickies op het forum door te lezen.
Er staat een zeer gedetaileerde uitleg over de instelling in het private forum.
Lees dat eerst door zou ik zeggen :)

Voor die paar euro meer zou ik trouwens lvl 3 kopen. Lvl 3 heeft een no-spread functie waardoor de bot een stuk acurater is. Je zal er geen spijt van krijgen.

duts 2008-03-28 10:52

mmm zal nog eens vergelijken

dank u voor de reply :)

Insanity 2008-03-28 21:19

Quote:

Originally Posted by duts (Post 117172)
mmm zal nog eens vergelijken

dank u voor de reply :)

u ? lol niet zo officieel man :)
Ik zie dat je de VIP status hebt, gefeliciteerd!

duts 2008-03-28 22:33

vip ja ik zie het ma aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
ik vindt niet waar ik mijne hack kan downloaden :(

eNsLaVe 2008-03-28 22:48

mo dutske toch
ier ze
http://www.artificialaiming.net/foru...t-now-faq.html
:)


All times are GMT. The time now is 12:32.

Powered by vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.2.0 RC5