ArtificialAiming

ArtificialAiming (https://www.artificialaiming.net/forum/forum_index.php)
-   Dutch Speaking Forum (https://www.artificialaiming.net/forum/dutch-speaking-forum/)
-   -   [Dutch Topic] Vragen, Problemen, of Suggesties in het nederlands. (https://www.artificialaiming.net/forum/dutch-speaking-forum/408-dutch-topic-vragen-problemen-suggesties-het-nederlands.html)

duts 2008-04-13 17:31

??????????????????????,
 
was da
ik dacht dat ik vip was maar ik kan niet meer op de prive forums
voor deze reply te doen heb ik 5 keer opnieuw moeten inloggen



ok this niks heb het gevonden :)
man man ben ik een noobje

Neophyte20 2008-10-16 09:00

ik ben een domme homo

vascao 2008-10-16 09:44

KizZamP vai-te foder ladrao...!!

KarrieTamsin 2008-11-28 13:40

Any value in some soups?
 
I create a ensemble knot of soups that check out terrific, and can be made in big batches and frozen. Is there any interest?

ikillghost 2009-04-10 11:07

kan iemand me helpen
 
hey jongens ik heb een vraagje ik heb wel eens gecheat van de game bf2, nu heeft een clan mijn verbanne omdat ik een link guid had, ik wou ze goed lastige valle maar ik kan er niet meer in komen. ik weet heel veel van hun en heb heel veel guid,s van hun kunne pakken, om ze lekker te hacke maar ik kan nu bijna niks meer , wie van jullie kan me daar mee helpen, ik kreeg wel een e-mail van een admin van die clan en zij alle hackers worde verbanne omdat wij goed beschermd zijn zij ie, ik weet wel da ik er niet meer ik kan, ik heb wel alle gegevens van hun sever en gui,d van veel admin,s daar.


gr ghost

gpack 2009-04-10 15:58

Gebruik een niewe cd key (changer) en maak een nieuwe soldier aan.
Ga de server binnen en begin te pwnen xD

Insanity 2009-04-10 16:40

Quote:

Originally Posted by ikillghost (Post 179175)
hey jongens ik heb een vraagje ik heb wel eens gecheat van de game bf2, nu heeft een clan mijn verbanne omdat ik een link guid had, ik wou ze goed lastige valle maar ik kan er niet meer in komen. ik weet heel veel van hun en heb heel veel guid,s van hun kunne pakken, om ze lekker te hacke maar ik kan nu bijna niks meer , wie van jullie kan me daar mee helpen, ik kreeg wel een e-mail van een admin van die clan en zij alle hackers worde verbanne omdat wij goed beschermd zijn zij ie, ik weet wel da ik er niet meer ik kan, ik heb wel alle gegevens van hun sever en gui,d van veel admin,s daar.


gr ghost

Wat Gpack zegt..
Maak meteen een nieuwe alias en join de server, Vervolgens Crash je hem meteen. Als de server geen commanderhack protection heeft zou je dit onbeperkt kunnen doen. Wedden dat ze er gek van worden ;)

Ps: om te kunnen crashen moet je natuurlijk wel de BF2 cheat kopen.

MadGamer 2009-05-08 20:30

waar kan ik de aa client downloaden??
antwoord svp wil vandaa gnog ownen in l4d

BumbleBee 2009-05-08 21:21

Quote:

Originally Posted by MadGamer (Post 183411)
waar kan ik de aa client downloaden??
antwoord svp wil vandaa gnog ownen in l4d

daar ga je :p

[Client] ArtificialAiming.Net-Client-v1.0

[Faq] Getting started with L4D Framework

Klaaaws 2009-05-12 17:34

<Vraag>
 
Is er een gratis aimbot te verkrijge???
Ik heb battlefield heroes!! nog belgische/nederlandse spelers geinterreseerd voor teamplay??
xD -- Bl ^^


All times are GMT. The time now is 11:38.

Powered by vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.2.0 RC5