![]() |
enslave ?
Hallo eNsLaVe,
ik ben zelfs bereid om tot u te rijden naar brugge dat u zelf kan zien wat er mis is en eventueel kan oplossen , want ik zit echt te popellen om deze cheat te kunnen gebruiken of zelfs bij helios zelf , als het toch een belg is , kilometers spelen geen rol :eek: Mvg Chris Quote:
|
zorg dat vista volledig up to date is, dat er geen virusscanners draaien, dat je .NET Framework 2.0 geinstalleert hebt met alle updates daarop
|
heb je de hack in amin. mode opgestart??? vista is een vies kreng.
alles moet in administrator opgestard worden |
ut werkt :)
patch 1.2 was verwijderd door format C , dus nu alles geinstalleerd en werkt prima , zonder alle tips ,
vista is no bitch :rolleyes: Bedankt voor alle tips Greetz Chris Quote:
|
:)
ok heb eindelijk mijn paypal accound
maar ik ben hier onder 1 email ingelogd maar mijn paypal accound is een ander email adres is dit een probleem ??? zo niet ga ik bf2 level 2 kopen :) ma kan iemand mij helpen met instelling van de aimbot ik wil niet dat het echt opvalt dat ik een aimbot heb (dus niet dat je van dat snappen tussen slachtoffers hebt) vriendelijke groeten duts |
Quote:
Als je eenmaal VIP bent, dan raad ik je aan om alle stickies op het forum door te lezen. Er staat een zeer gedetaileerde uitleg over de instelling in het private forum. Lees dat eerst door zou ik zeggen :) Voor die paar euro meer zou ik trouwens lvl 3 kopen. Lvl 3 heeft een no-spread functie waardoor de bot een stuk acurater is. Je zal er geen spijt van krijgen. |
mmm zal nog eens vergelijken
dank u voor de reply :) |
Quote:
Ik zie dat je de VIP status hebt, gefeliciteerd! |
vip ja ik zie het ma aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
ik vindt niet waar ik mijne hack kan downloaden :( |
|
All times are GMT. The time now is 04:47. |