View Single Post

Old 2009-04-10, 16:40   #127 (permalink)
Insanity
Senior Member

Insanity is offline
Quote:
Originally Posted by ikillghost View Post
hey jongens ik heb een vraagje ik heb wel eens gecheat van de game bf2, nu heeft een clan mijn verbanne omdat ik een link guid had, ik wou ze goed lastige valle maar ik kan er niet meer in komen. ik weet heel veel van hun en heb heel veel guid,s van hun kunne pakken, om ze lekker te hacke maar ik kan nu bijna niks meer , wie van jullie kan me daar mee helpen, ik kreeg wel een e-mail van een admin van die clan en zij alle hackers worde verbanne omdat wij goed beschermd zijn zij ie, ik weet wel da ik er niet meer ik kan, ik heb wel alle gegevens van hun sever en gui,d van veel admin,s daar.

gr ghost
Wat Gpack zegt..
Maak meteen een nieuwe alias en join de server, Vervolgens Crash je hem meteen. Als de server geen commanderhack protection heeft zou je dit onbeperkt kunnen doen. Wedden dat ze er gek van worden

Ps: om te kunnen crashen moet je natuurlijk wel de BF2 cheat kopen.
Oh yeah, and you are the expert, right ? Member since Januari 2010 and having a big dick. Seriously, another reply from some fucking scumbag who thinks the sun rises out of his navel, sets in his scrotum and only cares what lies between the two.
  Reply With Quote