ArtificialAiming

ArtificialAiming (https://www.artificialaiming.net/forum/forum_index.php)
-   Dutch Speaking Forum (https://www.artificialaiming.net/forum/dutch-speaking-forum/)
-   -   3D Radar Hack verneukt grafics (https://www.artificialaiming.net/forum/dutch-speaking-forum/28752-3d-radar-hack-verneukt-grafics.html)

Geitenkut 2009-12-01 19:11

3D Radar Hack verneukt grafics
 
Beste mede hackers,

Het kan zijn dat dit probleem al behandeld is in het Hulp Sticky helpdraadje. Maar dat draadtje vol staat met onzinnige reacties i.p.v. problemen en oplossingen. En omdat ik geen zin heb om 17 pagina's met deze reacties door te gaan lezen stel ik mijn vraag even hierzo in dit nieuwe draadtje als jullie het niet erg vinden.

Ik heb de gratis 3D Radar Hack gedownload om deze eens even te testen. Als het bevalt dan schaf ik de volledige Hack aan, dacht ik. Maar nu heb ik een probleem met deze 3D Radar Hack:

Als ik met de Hack speel gaan vaak mijn grafics naar de fuck. Huizen en andere opstakels zijn dan ineens niet zichtbaar meer. De lucht word zwart. Er verschijnen overal lijnen en figuren. Stenen en huizen zijn ineens veelpaars of groen. Zo erg dat ik na een tijdje gewoon niet meer fatsoenlijk kan spelen. Weet iemand waar dit aan kan liggen en hoe ik het moet oplossen?

Alvast bedankt voor de hulp,

Groeten Geitenkut

MagicOnline 2009-12-01 19:20

Video driver of je videokaart word te warm.

Tavion 2009-12-01 19:24

ROKEN IS DODELIJK! Stopen met roken vermindert het risiko op de dodelijke hart- en longziekten.

I r dutch yaya.

-Tavion

Geitenkut 2009-12-01 19:26

Quote:

Originally Posted by MagicOnline (Post 213358)
Video driver of je videokaart word te warm.

Okey. Maar hoe verklaar je dan dat het probleem zich alleen maar voordoet met de hack aan. Zonder heb ik nooit problemen. En die Hack is niet echt een zwaar programma ofzo?

Superstrata 2009-12-02 10:48

Quote:

Originally Posted by Geitenkut (Post 213362)
Okey. Maar hoe verklaar je dan dat het probleem zich alleen maar voordoet met de hack aan. Zonder heb ik nooit problemen. En die Hack is niet echt een zwaar programma ofzo?

Je FPS kan dalen als de radar veel dingen in beeld heeft, wat er weer tot kan leiden dat je grafische kaart er veel moeite mee krijgt, waardoor die eventueel te warm kan worden en artifacts kan krijgen?

Welk spel?

ThermalSloth 2009-12-02 12:34

Je zou natuurlijk ook gewoon kunnen kijken of je driver up-to-date is of niet.

Als dat niets oplost,
dan zou ik zeggen dat je videokaart inderdaad te warm wordt.

Je kan proberen om de game op een lage(re) resolutie te spelen,
en in windowed mode ofzo..

Geitenkut 2009-12-02 14:45

Bedankt voor de reacties jongens. Ik heb het probleem opgelost. De orginele driver voor mijn videokaart(ATI Radeon 9600 pro Atlantis) word al jaren niet meer geupdate volgens mij. Ik heb de Omega driver geinstalleerd en het probleem is nu opgelost.

eNsLaVe 2009-12-02 14:58

waauw 9600.... das pas old school :cool:

distiny 2010-02-23 17:43

1ding.. -> nvidia FTW =)


All times are GMT. The time now is 00:20.

Powered by vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.2.0 RC5